Saturday 4 November 2017

Paul Tudor Jones Trading Strategier Pdf


7 vaner av den svært effektive handelsmannen kalt Paul Tudor Jones Det er ingen tvil om at Paul Tudor Jones er legendarisk i handelsverdenen. Men hans mest fremtredende prestasjon forutsetter sannsynligvis Black Monday-aksjemarkedet i 1987, og tredobler sin formue på en dag ved å kortslå aksjer. Det er video bevis på ham forutsi det - på dokumentarfilmen PBS filmet om ham kalt Trader: The Documentary. Dessverre hadde Jones en forandring av hjertet etter at stykket ble filmet, og ønsket at det var ute av sirkulasjon (kanskje han kjøpte opp alle kopiene). Det er nå ekstremt sjeldent og vanskelig å finne - med VHS går for opptil 155 på eBay og skaffes av handelsmenn som ser det i håp om å trekke ut handelsspesifikasjoner. Men heldigvis for oss fant vi en svært detaljert oppsummering av dokumentarfilmen på Order Flow Forex, og oppdaget noen av Jones særegne og seriøse vaner mens han handler. Se som: En side SlidesPaul Tudor Jones: Topphandler kopi 1996-17 Trend Followingtrade Alle rettigheter forbeholdt Kontakt Trend Followingtrade, TurtleTraderreg, TurtleTraderreg er varemerker for Trend Following. Andre varemerker og servicemerker som vises på Trend Following-nettverket av nettsteder, kan eies av Trend Following eller av andre parter, inkludert tredjeparter som ikke er tilknyttet Trend Following. Artikler og informasjon om Trend Followingtrade-nettverket av nettsteder kan ikke kopieres, skrives ut eller distribueres uten skriftlig tillatelse fra Michael Covel og Trend Following (men skriftlig tillatelse er enkelt og typisk gitt). Hensikten med dette nettstedet er å oppmuntre til fri utveksling av ideer på tvers av investeringer, risiko, økonomi, psykologi, menneskelig atferd, entreprenørskap og innovasjon. Hele innholdet på dette nettstedet er basert på meninger fra Michael Covel, med mindre annet er nevnt. Individuelle artikler er basert på den respektive forfatterens meninger, som kan beholde opphavsretten som nevnt. Informasjonen på dette nettstedet er ment som en deling av kunnskap og informasjon fra forskning og erfaring fra Michael Covel og hans samfunn. Informasjonen i dette dokumentet er ikke utformet for å bli brukt som en invitasjon til investering med noen profilert profil. Alle data på dette nettstedet er direkte fra CFTC, SEC, Yahoo Finance, Google og opplysningsdokumenter av ledere nevnt her. Vi antar at alle data skal være nøyaktige, men påtar seg intet ansvar for feil, utelatelser eller skrivefeil fra kilder. Trend Followingtrade markedsfører og selger ulike investeringsforsknings - og investeringsinformasjon produkter. Leserne er eneansvarlige for utvalg av aksjer, valutaer, opsjoner, råvarer, terminkontrakter, strategier og overvåking av sine meglerkontoer. Trend Followingtrade, dets datterselskaper, ansatte og agenter ikke søker eller utfører handler eller gir investeringsrådgivning, og er ikke registrert som meglere eller rådgivere med noen føderale eller statslige byråer. Les vår fulle ansvarsfraskrivelse. Se Michael Covels film nå. Den eneste trenden som følger dokumentarGet Den ultimative guide til prishandelshandel (GRATIS) Paul Tudor Jones 21 handelsregler som har stått testen av tiden I oktober 1987 kollapset finansmarkedene. It8217 er en ødeleggende måned for både handelsmenn og investorer. Men ikke for Paul Tudor Jones8230 Den samme måneden gjorde han en utrolig avkastning på 62 prosent. Enda viktigere, gjorde han det som mange trodde var umulig8230 8230 kombinere fem sammenhengende tre-siffre returår med lave egenkapitalutviklinger. Med slik legendarisk track record, lønner det seg å finne ut hva som er Paul Tudor Jones handelsregler som brakte ham stor suksess. 21 handelsregler som vil forbedre din handel 1. Når du er handelsstørrelse, må du komme deg ut når markedet lar deg ut, ikke når du vil komme deg ut. Den gamle høyden var på 56,80, det kommer nok til å være mange kjøpstopp på 56,85. Hvis markedet handler 70 bud, 75 tilbudt, har hele handelsringen en interesse i å kjøpe markedet, røre av de stoppene og avvikle til stopp. Hvis jeg ønsker å dekke en stilling i den typen situasjon, vil jeg likvide halvdelen ved 75, og den resterende halvparten over det punktet. 2. Spill aldri macho med markedet og don8217t over handel. Mitt hovedproblem var ikke antall poeng jeg mistet på handelen, men at jeg handlet for mange kontrakter i forhold til egenkapitalen i regnskapet som jeg håndterte. 3. Hvis jeg har stillinger som går mot meg, kommer jeg ut om de går til meg, jeg beholder dem. 4. Jeg vil fortsette å kutte min stillingstørrelse ned da jeg har mistet handler. Når jeg handler dårlig, fortsetter jeg å redusere posisjonsstørrelsen min. På den måten vil jeg handle min minste stilling når min handel er verst. 5. Don8217t noen gang gjennomsnittlig tapere. 6. Reduser handelsvolumet ditt når du handler dårlig, øker volumet ditt når du handler godt. 7. Aldri handle i situasjoner du ikke har kontroll over. Jeg risikerer ikke betydelige mengder penger foran sentrale rapporter, siden det er gambling, ikke handel. 8. Hvis du har en taper posisjon som gjør deg ubehagelig, kom deg ut. Fordi du alltid kan komme inn igjen. 9. Don8217t være for bekymret for hvor du kom inn i en stilling. Det eneste relevante spørsmålet er om du er bullish eller bearish på stillingen den dagen. 10. Den viktigste handelsregelen er å spille godt forsvar, ikke fornærmelse. Hver dag antar jeg at hver stilling jeg har, er feil. Jeg vet hvor mine stopprisikopunkter kommer til å bli. Jeg gjør det slik at jeg kan definere min maksimale mulige drawdown. hvis mine stillinger går mot meg, så har jeg en spillplan for å komme seg ut. 11. Don8217t være en helt. Don8217 har et ego. Spør alltid deg selv og din evne. Don8217t føler at du er veldig god. Den andre du gjør, du er død. 12. Jeg betrakter meg selv som en premier markeds opportunist. Jeg utvikler en ide på markedet og forfølge den fra et svært lavt risikoposisjon til jeg har gjentatte ganger blitt bevist feil, eller til jeg bytter synspunkter. 13. Jeg tror at de aller beste pengene skal gjøres ved markedssvingninger. Alle sier at du blir drept og prøver å plukke topper og bunner og du lager alle pengene ved å fange trendene i midten. Vel, i tolv år har jeg ofte manglet kjøttet i midten, men jeg har fanget mange bunner og topper. 14. Alt blir ødelagt hundre ganger raskere enn det er bygget opp. Det tar en dag å rive ned noe som kanskje har tatt ti år å bygge. 15. Markeder beveger seg skarpt når de beveger seg. Hvis det er en plutselig ekspansjon i et marked som har handlet smalt, er menneskets natur å forsøke å forsvinne den prisbevegelsen. Når du får en utvidelsesutvidelse, sender markedet deg et veldig høyt, klart signal om at markedet blir klar til å bevege seg i retning av denne utvidelsen. 16. Når jeg handler, bruker jeg ikke bare en prisstopp, jeg bruker også en tidstop. Hvis jeg tror et marked skal bryte, og det gjør det ikke, vil jeg ofte gå ut selv om jeg ikke mister penger. 17. Don8217t fokuserer på å tjene penger på å beskytte hva du har. 18. Du vil alltid være med hva den overordnede trenden er. 19. Min beregning for alt jeg ser på er 200-dagers glidende gjennomsnitt av sluttkurs. Ive sett for mange ting går til null, aksjer og varer. Hele tricket i å investere er: Hvordan holder jeg meg fra å miste alt Hvis du bruker 200-dagers glidende gjennomsnittregel, kommer du deg ut. Du spiller forsvar, og du kommer deg ut. 20. På slutten av dagen er jobben din å kjøpe det som går opp og å selge det som går ned så egentlig som gir en jævla for PE 21. Jeg ser etter muligheter med enormt skjeve belønning-risiko muligheter. Du bør alltid kunne finne noe der du kan skje belønningsrisikoforholdet så sterkt i din favør, at du kan ta en rekke små investeringer med gode belønningsrisiko muligheter, noe som gir deg minst trekke smerter og maksimal oppside muligheter. Konklusjon Ønsker du å lære mer Klikk på linken nedenfor for å få tilgang til de 100 beste handelsreglene for hele tiden. Disse handelsreglene er personlig håndplukket av meg, og inkluderer de største navnene i handel, som Jesse Livermore, Paul Tudor Jones og Ed Seykota. Klikk her for å få topp 100 handelsregler for meg hele tiden (Inkluderer de største navnene i handel som Jesse Livermore, Paul Tudor Jones og Ed Seykota).Meb Faber Forskning Paul Tudor Jones på 200-dagers flytende gjennomsnitt, nevnte jeg den nye Tony Robbins Bestill ut 8220Money: Master spillet 8221 i vår tidligere post 8220The All Seasons Portfolio 8220. Jeg tror det er en god bok, spesielt for nybegynnere, lurer på hva de skal gjøre med pengene sine. Det er veldig lenge, men markedsførere kan trolig hoppe over til de siste 25 bokene for intervjuene, og ærligvis gjorde Paul Tudor Jones en hele boken verdt. Jeg ville kjøpe det for det alene. Som du vet, har I8217ve alltid vært en trender fyr, og Paul snakker ganske mye om trender nedenfor. (Sannsynligvis vil jeg oppdatere vår 2006-trendfyllende papir igjen i januar.) Mens jeg vil legge ut hele intervjuet her, er noen få høydepunkter under (TRTony Robbins, PTJ Paul Tudor Jones) PTJ: Så skilpadden vinner løpet, akkurat jeg Tenk at de viktigste viktigste tingene du kan gjøre, er å diversifisere porteføljen din. Diversifisering er nøkkelen, spiller forsvar er nøkkelen, og igjen, bare å holde seg i spillet så lenge du kan. TR: Etterfølger diversifisering, hvordan tenker du på ressursfordeling når det gjelder å spille forsvar PTJ: There8217s kommer aldri til å være en tid der du kan si med sikkerhet at dette er blandingen jeg burde ha de neste fem eller ti årene. Verdien endres så fort. Hvis du går og ser akkurat nå, er verdiene av både aksjer og obligasjoner i USA både latterlig overvurdert. Og penger er verdiløs, så hva gjør du med pengene dine Vel, det er en tid når du skal holde dem og en tid når du skal kaste dem. You8217 kommer ikke til å være nødvendigvis alltid i situasjon for å tjene mye penger, hvor mulighetene er flotte. TR: Okay, noen spesifikke strategier for å beskytte din portefølje PTJ: Jeg underviser i en undervisningsklasse ved University of Virginia, og jeg forteller studentene mine, 8220I8217m, kommer til å redde deg fra å gå til handelshøyskole. Her får du en 100k klasse, og I8217m skal gi deg det i to tanker, okay Du trenger ikke å gå til handelshøyskolen you8217ve bare husket to ting. Den første er, du vil alltid være med hva predomianat trenden er. TR: Så mitt neste spørsmål er, hvordan bestemmer du trenden PFJ: Min beregning for alt jeg ser på er 200-dagers glidende gjennomsnitt av sluttkurs. Jeg har sett for mange ting å gå til null, aksjer og varer. Hele tricket i å investere er: 8220Hvordan holder jeg meg fra å miste alt8221 Hvis du bruker 200-dagers glidende gjennomsnittlig regel, så går du ut. Du spiller forsvar, og du kommer deg ut. TR: Det regnes som en av de tre beste handler av all tid, i hele historien (1987 Crash) Har teorien om 200-dagers glidende gjennomsnitt varslet deg til den ene PTJ: Du har det. Det hadde gjort under 200-dagers flyttende mål. På toppen av krasjet var jeg flatt. TR: What8217s den andre tanken for studenter PTJ: 5: 1 (risikobelønning). Fem til en betyr at I8217m risikerer en dollar for å lage fem. Hva fem til en gjør er at du får et treffforhold på 20. Jeg kan faktisk være en fullstendig imbecile. Jeg kan gå galt 80, og jeg vil fortsatt ikke miste. TR: Siden fordelingen av eiendeler er så viktig, la meg spørre deg: Hvis du ikke kunne sende noen av pengene dine til barna dine, men bare en bestemt portefølje og et sett med prinsipper for å veilede dem, hva ville det være PTJ: Jeg blir veldig nervøs om detaljhandel investor, den gjennomsnittlige investor, fordi it8217s virkelig, veldig hardt. Hvis dette var enkelt, hvis det var en formel, en måte å gjøre det på, er vi alle zillionærer. Et prinsipp ville sikkert komme ut av alt som faller under 200-dagers glidende gjennomsnitt. Der har du det folk 8211 trendfølende råd fra en av de største handelsmennene hele tiden8230 Mange flere gode ting i intervjuet om å gi tilbake, veldedighet, vennlighet, etc8230.Money: Master spillet er verdt en lesning I en følge på innlegget vil vi undersøke de to tildelingene i boken, David Swensen vs Ray Dalio8230.

No comments:

Post a Comment