Monday 6 November 2017

Loyal Forex Review Fred Hæren


lojal gruppe gjennomgang DEAR FOREX ARMY, IM ÉN AV INVESTOREN AV LOYAL GROUP SINCE 2009 OG GOLDEX EQUITIES LTD SINCE 2010. HER STORIESEN BEGINNER: Jeg er veldig potensial for å se potensielle kunder på grunn av dette, har lederen fra KK SABAH Malaysia nick kalt MR KENT spurt Jeg blir hans agent under Miss Anne (Porwosujarwati) hennes virkelige navn. Nybegynnerklientene vil være ok, men siden APRIL 8. FED dagen av vår uheldig dag er virkelig gjør oss syk. mistet millioner av USD akkurat som et klikk. Herregud. Kun valgte agenter ment (mer margin i) vil bli beskyttet. Ingen tilbaketrekning hvis ingen margin i (virksomhet) som jeg ba om til mr kjente, vennligst hjelp oss til å avgjøre flytende. Hmmm jeg vil følge opp finansiering så dumt er jeg å tro på dette. det er mange av klientene mine, aldri trekker pengene sine siden 2009. Veldig synd INVESTERING AV INGEN RETURN. til hvem det kan dreie seg om, vennligst undersøk dette selskapet for at vi mistet millioner av USD. Damn det. 30 autolock er bare en BULLS aggrement. virkelig knyttet til GOLDEX EQUITIES LTD (HONGKONG) Før de ba oss om å lage en ttbank wire til PRINCE TRADING LTD og fortsett å fortsette å endre kontonummeret. og nå bruker de. Bank navn. HSBC Holder Name. Nå Victory International Limited Konto nr. 809-853203-838 Bankadresse. HSBC Causeway Bay Branch 1F, Causeway Bay Plaza II, 463-483 Lockhart Road, Causeway Bay, Hongkong Swift kode. HSBCHKHHHKH Banknavn. Maybank kontonavn. EVORI TRADING Kontonummer. 5142-3582-3050 Banknavn. CIMB kontonavn. CASTILO TRADING Kontonummer. 1429-000732-9059 Vennligst trippel sjekk av ovennevnte selskap, en ting det også er relatert til UISL (UNITED INTERNATIONAL SERVICES LIMITED) DEAR FOREXARMY, IM ÉN AV INVESTOREN I LGL GOLDEX EQUITIES. Jeg ble startet som investor i disse selskapene siden 2009, og har fått fortjeneste likevel, men siden siste uke vi har regnet med et antall av vår regning, ble handlet uvanlig måte som forårsaker regnskapene negativ og stengt nil. Vi vurderer om du kan undersøke det store av disse selskapene. FØLGENDE ER SELSKAPET OPPLYSNINGER: GOLDEX EQUITIES LIMITED GF, SENTRUM, 99 QUEENS ROAD CENTRAL, HONG KONG heloo alle lesere n seere. Dette bastardfirmaet som jeg kjenner navnet som MR KENT (TIONG) fra KK, SHIRLEY, Mr MARK, ANNE (Miri), er virkelig bastard at jeg har mistet millioner av usd. Dum. 1 pip usd20. hver 5k 1 mye handel. De prøver å sette opp nye forretningsmenn i Seria District. mer inntekt for de første 6 månedene, men etter 1 år kollapset. Virkelig bastard folk jeg har kjent. jeg dumpet penger og finne flere bedrifter, introduserte flere folk de vil betale incitamenter og provisjon mye for hver måned. men siden april har de virkelig gjort pengene våre flytende og ber oss om å fylle opp aksjen for å få en annen handel. Vær oppmerksom på denne typen virksomhet. de satte opp kontor i Kiulap i 2009, da kollapset og flere og flere kontorer ligger under Kent. Et annet kontor ligger i Lambak Spg 200 Det er en dyrebutikk, men innsiden gjør dette. det tilhører Anne hvis jeg ikke gjør feil, det virkelige navnet er PORWOSUJARWATI. vær forsiktig Bruneian. de er alle scammed og det er virkelig knyttet til GOLDEX. fortsatt under en ledelse. KENT. Her er nummeret til de Bruneianene virkelig mistet deres usd, vær så snill, ikke nøl med å ringe til bastard 012 8261346 EMPOINT SDN BHD. tok oss alle for rides og tusenvis av pengene våre har gått til avløp de er jukse. big time svindlere. bastardsfb. LoyalForex gjennomgang Tidligere en IB av Prime4x. Loyal Forex informerer FPA om at selskapet ble en full privat megling den 1. oktober 2010. November 2011: Loyal Forex tilhører nå FX Systems. På grunn av uløste FPA Traders Court, dømmer den mot 4RunnerForex og 1LotSTP. FPA anbefaler AGAINST å håndtere alle meglere tilhørende Fx Systems. FxSytems, det er tilknyttede meglere 1LotSTP, 1PipFox, 2PipFixed, 4RunnerForex og LoyalForex anses alle å være svindel av FPA. Deres falske regulator NFACS. org anses også å være en svindel. Alle disse nettstedene er nede. Selskapene ser ut til å være ute av drift. FPA varsler handelsmenn om å være på utkikk etter nye nettsteder som drives av denne gruppen. Lojal Forex er forex meglere. LoyalForex tilbyr MT4 og MetaTrader Mobile online forex trading toppplattformer. LoyalForex tilbyr over 70 valutapar, cfds, olje, indekser, gull og sølv for dine personlige investeringer og handelsalternativer. Unbeliveabe megling. Jeg gjorde flere innskudd og jeg taper, men når jeg vinner, lukkede meglerkontoen min til 90 dager, jeg vet ikke hvorfor. Jeg får tilbake mitt siste innskudd 1300, men jeg får ikke fortjenesten min 3190 IKKE KORREKT. Hver kropp går til annen megling. Dette er vi snakker: Sporings ID: JYY-988-E4HZ (Billettnummer: 40923) Billettstatus: Venter svar fra personalet Marker som løst Opprettet på: 30012014 10:23:25 Oppdatert: 14022014 13:12:24 Siste svar: kovcs norbert Kategori: Juridisk svar: 16 Dato: 30012014 10:23:25 Navn: kovcs norbert Email: trebron3535 (at) freemail (dot) hu Utskriftsvennlig versjon Kontonummer: Divisjon: LoyalForex Melding: Kjære Jon Thomas Hva er problemet Og du gi meg en forklaringI tilbakekalling 1300 og jeg får dette for noen dager siden, siden jeg gjør 2-3 handel, vet jeg ikke hva jeg gjorde galt. Jeg handler bare. LoyalForex rta: Hei Norbert Kovacs, Vi må informere deg om at din konto 900379 er blitt flagget som brudd på Vilkår og betingelser og er under Review. Billetten er sendt til juridisk avdeling, og de har 90 dager for å løse problemet. Hilsen Jon Thomas FX Systems Regnskapsavdeling Dato: 30012014 10:27:23 Navn: kovcs norbert Utskriftsvennlig versjon Melding: Kjære Jon Thomas Hva er problemet Og du gir meg en forklaring Jeg trekker ut 1300, og jeg får dette for noen dager siden, noensinne siden gjør jeg 2-3 handel, jeg vet ikke hva jeg gjorde galt. Jeg handler bare. Norbert Kovacs Dato: 30012014 10:30:50 Navn: Klient Tjenester Utskriftsvennlig versjon Melding: Hei Norbert Kovacs Din konto er sendt til juridisk avdeling som den er blitt flagget som brudd på Vilkår og betingelser og er under Review. Juridisk avdeling har 90 dager for å løse problemet. Hilsen Jon Thomas FX Systems Regnskapsavdeling Dato: 30012014 10:36:41 Navn: kovcs norbert Utskriftsvennlig versjon Melding: Kjære Jon Thomas Hva er problemet Og du gir meg en forklaring Dato: 30012014 10:52:05 Navn: Client Services Utskriftsvennlig versjon Melding: Hei Norbert Kovacs, Når lovlig har fullført anmeldelsen, vil du bli kontaktet. Jon Thomas FX Systems Dato: 30012014 11:05:22 Navn: kovcs norbert Utskriftsvennlig versjon Melding: Kjære Jon Thomas Send meg 1000 til min Okpay-konto og gi meg 2000 kreditt til min MT4 når jeg kan fortsette å handle. Det er ok Norbert Kovacs Dato : 30012014 11:15:16 Navn: Klient Tjenester Utskriftsvennlig versjon Melding: Hei Norbert Kovacs Som vi har sagt, er din konto under vurdering av juridisk avdeling. De har 90 dager til å svare. Under denne anmeldelsen er kontoen din frossen. Du vil høre fra Legal Department når anmeldelsen er fullført. Hilsen Jon Thomas FX Systems Regnskap Dept. Dato: 02022014 16:01:55 Navn: kovcs norbert Utskriftsvennlig versjon Melding: Kjære Jon Thomas Jeg vil gjerne vite, når kan jeg fortsette å handle og når kan jeg trekke tilbake og sette inn depositum? Dato: 05022014 11 : 20: 09 Navn: kovcs norbert Utskriftsvennlig versjon Melding: Kjære Jon Thomas Hvorfor ikke få svar Hvor mye innskudd jeg har høyere, hvis din tilbaketrekking er så problematisk jeg vet ikke hva som er problemet med kontoen min og med min handel. Når jeg mister, er det ikke noe problem men hvis jeg vinner det problemet Dato: 05022014 17:01:39 Navn: Juridisk avdeling Utskriftsvennlig versjon Melding: Kjære Norbert Kovacs: Takk for at du kontakter oss på LoyalForex. For fremtidig referanse, vennligst ikke åpne mer enn én billett per utgave. Det går ikke raskere opp, faktisk reduserer responstiden fordi vi har enda mer kommunikasjon for å gå gjennom. Vi har lukket de andre billettene og vil kun til denne. Kontoen din er flagget og sendt til oss. Vi vil se gjennom den i den rekkefølgen den ble mottatt. Vi har 90 dager til å svare. Takk for din tålmodighet. Har du ytterligere spørsmål eller kommentarer, vennligst kontakt oss når som helst. Jim Shapiro FXS Legal Department Dato: 05022014 17:50:48 Navn: kovcs norbert Utskriftsvennlig versjon Melding: Kjære støtte Vis meg, hvor den allerede er i vilkårene til 90 dager, lukket min konto fordi jeg ikke finner den hvor som helst. Det er ikke riktig jeg venter på svaret ditt. Dato: 06022014 09:37:25 Navn: kovcs norbert Utskriftsvennlig versjon Kjære FX-systemer Jeg leser gjennom vilkårene, men har ikke funnet 90 dager begrensning. Vis meg hvor er 90-dagers grensene i vilkårene dine, vær så snill

No comments:

Post a Comment